niedziela, 2 marca 2014

Cotton Balls Lights czyli CottonoveLove

Jakiś czas temu Agnieszka, mama dwójki założyła wyjątkowy sklep - CottonoveLove, który powstał z miłości do wyjątkowych przedmiotów. Można w nim znaleźć całą gamę bawełnianych cudeniek, które wprowadzą wyjątkowy klimat do każdego wnętrza. Jestem przekonana, że Aga, zważywszy na jej zapał do pracy, energię, pasję i 1000 pomysłów na minutę, nie raz zaskoczy Klientów swojego sklepu.





Zasada Cotton Balls'ów jest prosta. Zamawiasz kulki w kolorach, które lubisz (dla tych, którzy nie mogą się zdecydować firma przygotowała gotowe zestawy), w zestawie 10, 20, 35 lub 50 sztuk. Do domu dostaniesz zestaw bawełnianych kulek i sznur z lampkami. I tu zaczyna się zabawa - na około centymetr nacinamy każdą kulkę i wkładamy lampkę. Kulki układamy w dowolnej konfoguracji, tak jak podpowiada nam wyobraźnia. Czynność powtarzamy w przypadku każdej z kul. No... rach ciach i mamy gotowy cottonowy sznur :)   

Nasze mieszkanie zdobią piękne bawełniane kule Perłove Love w zestawie 35 sztuk. Śwetnie sprawdzają się w sypialni, ozdabiając zagłówek łóżka, rzucając delikatne, ciepłe, romantyczne światło. Zestaw wygląda równie dobrze w pokoju Gucia (zwisając nonszalancko z karnisza czy zdobiąc kącik z książkami).






Bawełniany zestaw miał już kilka swoich miejsc. Sama nie wiem, które podobało mi się najbardziej. Chyba zostaną w sypialni... albo ozdobią kącik TV. Jedno jest pewne - wszędzie będą wyglądać uroczo. Inaczej być nie może :)

Jeśli chcecie pięknie ozdobić swój dom na wiosnę, zapraszam na zakupy na www.cottonovelove.plwww.cottonovelove.pl


A już dziś zapraszam Was do wzięcia udziału w konkursie z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet. Będzie można wygrać dwa bawełniane sznury Perłove Love w zestawie 10 sztuk. 

Aby wziąć udział w losowaniu trzeba spełnić poniższe warunki:

1. Polubić fanpage CottonoweLove ----> TU
2. Polubić fanpage Apartament44 (choć mam nadzieję, że już lubicie) ----> TU
3. W komentarzu do tego posta zadeklarować chęć wzięcia udziału w losowaniu (i wpisać swój adres mailowy jeśli pisze się anonimowo)
4. Udostępnić plakat konkursowy na swoim blogu (i podlinkować go do tego wpisu) -----> warunek dla osób posiadających blogi


Nie trzeba odpowiadać na żadne pytania. O wygranej zdecyduje szczęście :) 

Konkurs trwa od dziś do 8 marca włącznie. Wyniki losowania poznacie 9 marca.


Powodzenia!

210 komentarzy:

  1. Chętnie kulki ugościmy w naszych czterech kątach w zamian za radość i klimat które wniosą :)
    Plakat będzie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszamy sie :-) plakat udostępnimy

    OdpowiedzUsuń
  3. Biore udział bardzo chetnie :) k.mura@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh kurka a jezeli nie ma sie bloga? Myslalam ze na fb :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być fb albo wcale jeśli bloga nie masz :)

      Usuń
  5. i ja zgłaszam ogromną chęć na kule :D kliszastudio@gmail.com ;
    plakat już na kliszowym blogu pod adresem http://grinderphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratka u Gustawka :* Kule dla Franka :*
    czeremcha2012@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również zglaszam ogromną chęć na kule, są przecudne:)
    anusia.mk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne te kule Zgłaszam chęć:)
    a.bogdanska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. oj chcę, chcę takie kule ! Są piękne :) mój mail: maary88@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja się zgłaszam po cudowne kule :) Marzę o nich od długiego czasu i jak udało mi się uzbierać pieniądze to brakowało w sklepie białych kul. Jak już kule przypłynęły to mi się skończyły pieniądze :( Może teraz będę miała trochę szczęścia. Pozdrawiam magdalena.kl@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie przygarnę kulki :)
    gosiam87@gmail.com

    Jeśli nie ma się fb to pk.1 i 2 odpadają ? tak?
    a bloga też nie prowadzę ;( więc automatycznie odpada pkt4
    czyli wszystko dobrze zrobiałam?

    OdpowiedzUsuń
  12. ;)
    Email: nikt007vip@o2.pl
    Zapraszam na mojego bloga:
    http://www.sweetyeahday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chcę ;) Już wrzucam banerek na blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. choruje na kule cały czas próbuje wygrać :)
    mmwwss1@op.pl
    link do fb bloga https://www.facebook.com/KlubMamusiek

    OdpowiedzUsuń
  15. :)biorę udzial; polubione i udostępnione na FB:) email oliwkowowoliwkowy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam chęć wzięcia udziału w losowaniu:) kasia.mijas@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo z chęcią <3
    Niebawem skuwamy tynk w sypialni i ogólnie szykujemy w niej wielki remont, a ściany będą w kolorze cappuccino, więc w sam raz :)
    Boskie są!

    karolina.sachaj@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. och, jaka ja wielką chęć zgłaszam! ;)

    na fb Ilcza Da-ska
    burzynkaipatyczak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam chęć na te cudowne kule:) :) kasia.mijas@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Pewnie że bierzemy udział, może tym razem szczęście dopisze
    Alicja Lange
    kuai@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. cuda, cudeńka <3 edytamalepsza@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne te kule :) Z przyjemnością zgłaszam się do rozdania. Z początkiem nowego roku 2014 troszkę zmieniam swoją sypialnię. Jest już nowe łóżko i toaletka, teraz szukam reszty mebli i dodatków.
    Oba profile na FB lubię jako: Monika bloguje
    Dodałam baner na swoim blogu: http://one-more-dress.blogspot.com
    Mój e-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam chęć na cudowne kule:) kasia.mijas@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. zgaszam chec udzialu, udostepnione publicznie na fb, jako Sylwia Kotewicz. sylwusia18@op.pl, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. FB polubiony :)
    bardzo chętnie wezmę udział w losowaniu.
    hp88@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Biore udzial, obserwuje na fb jako Sylwia Kotewicz-udostepnione publicznie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. My też zgłaszamy chęć.
    busko.kaliszczyk@hotmail.com
    plakat udostępnię na fb bloga mam zablokowanego

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyrażam ogromna chęć na kule:))) kasia.mijas@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Oczywiście, że jestem chętna :D :D :D
    malgorzata.kozar@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Cottony! :) Zgłaszam się po nie :)
    zuzannajakus@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam chęć na kule :)
    martamikolajczyk25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Chętnie przygarnęłabym takie kulkasy!
    trinu25@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja także chciałabym mieć takie cuda w domu
    katarzynajanoszek@op.pl
    Udostepnione na fb jako Katarzyna Janoszek

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniałe kule! Oczywiście chętnie się nimi zaopiekuję, Kasia
    kat-sar@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się i ja. Plakat na blogu: www.nowoczesnamatka-polka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Chcemy bardzo bardzo :) magda.sz86@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla takich kulek warto się zgłosić ;) A więc i ja wyrażam swą chęć :D madziaitomaszek@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne te kule, również jestem chętna,
    jolapinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojej wspaniali .. :0 konkurs za konkursem! :)

    moje udostępnienie: https://www.facebook.com/anita.stanczak.3 - > http://apartament44.blogspot.com/2014/03/cotton-balls-lights-czyli-cottonowelove.html

    e-mail: mauue90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. udostępnienie: http://apartament44.blogspot.com/2014/03/cotton-balls-lights-czyli-cottonowelove.html - > profil https://www.facebook.com/anita.stanczak.3

    e-mail: mauue90@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. https://www.facebook.com/profile.php?id=100001862373026
    również sobie życzę ;)

    myniek0@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też chętnie ustawiam się w kolejce do "perłowych" kulek.
    jjustynna@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam chęć na kule:) Są śliczne:) warda.monika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam chęć zgarnięcia kul :)
    abradlo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale superaśnie, zgłaszam się i ja ! - kule cudne a te kolorki :) Plakat udostępniona na FB Kamila Okrój hellangelleo@wp.pl , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo chętnie przygarnę taki zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z chęcią bierzemy udział.Niestety bloga nie mamy.
    loverboyszon@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Biorę udział strasznie mi się podobają martyna.kicinska@gmail.com:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chcę wziąść udział:)
    Na fb udostępnione jako Joanna Koba
    luise84@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Chętnie przygarnę ;)
    Banerek http://dziendobrypani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Cuuuudowne!!! Może sie uda :) ruda357@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. ohhooo i ja chcę:D martah15@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Chętnie biorę udział! Kule boskie :)
    ewelinen@gmail.com
    Na fb udostępnione jako Ewelina Rzepka, bo bloga nie posiadam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. Z przyjemnością stajemy się nowymi fanami :)
    Pozdrawiam
    Alicja Mikołajczak
    alicja7-84@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Biorę udział. Nagroda cudna!

    OdpowiedzUsuń
  57. ja również ustawię się w kolejce
    easy-line@o2.pl
    udostępniam jako Agnieszka Kenko

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne rzeczy zawsze pięknie cieszą, nie tylko oczy :) Z przyjemnością wezmę udział w losowaniu, co prawda szczęścia zakląć nie umiem, ale spróbować nie zaszkodzi :)
    Ania
    mail: annanan@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Kule piękne. Z przyjemnością ozdobiłabym wezgłowie swojego łóżka w sypialni. Zgłaszam chęć wzięcia udziału w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Piękne. Z przyjemnością ozdobiłabym takimi kulami wezgłowie swojego łóżka w sypialni. Zgłaszam chęć wzięcia udziału w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  61. My też przyjmiemy je z zachwytem :)

    Ania
    anula141@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Kaja Wierzbicka
    https://www.facebook.com/kaja.wierzbicka

    malutQa_90@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam :) bardzo bym chciała kulki :)
    diioorr@gmail.com
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  64. spędzają mi sen z powiek, uwielbiam aranżację wnętrz z ich wykorzystaniem, po prostu Cottonball Love... :) joanna.luksik@gmail.com i udostępniam dalej...

    OdpowiedzUsuń
  65. https://www.facebook.com/sandra.stolarczyk.946

    Sandra Stolarczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Oj chętnie ustawię się w kolejce :)
    elima@poczta.fm

    Info na blogu
    http://elima-elima.blogspot.com/
    Obserwuję już od dłuższego czasu CottonoveLove

    OdpowiedzUsuń
  67. https://www.facebook.com/ilona.kacprzyk.77
    ilona.siok@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. No prze bardzo chętnie udział bierzemy!!!
    magda@szczepanski.info

    OdpowiedzUsuń
  69. Z ogromną przyjemnością ustawiam się w kolejce po te fantastyczne, magiczne cuda
    fb Anka Jędrzejewska
    annajedrzejewska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Lubię na FB jako Matka Browar, na moim blogu plakacik zamieszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Przyłączam się do zabawy :)
    ewa_m2@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  72. Chętnie biorę udział w konkursie :) sonia8891@wp.pl
    Bloga nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Z wielką chęcią biorę udział
    Katarzyna Karwas
    bibi103@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Kolejna w kolejce :)
    Stronki polubione (Magdalena W i t ko w ska, bloga nie mam, wiec nie udostepnie plakatu
    megane83@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. O mamo! Ale komentarzy! :)) Ja również chciałabym wygrać i plakat konkursowy już na blogu powiesiłam :))

    Buziaki,Ali

    OdpowiedzUsuń
  76. Biorę udział... Bardzo długo poluje na te kolorowe Cottonove Perłowe Love, w każdym konkursie biorę udział, ale jakoś nie mam szczęścia :( może tym razem się uda... kamilarychert@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. No to się tutaj zatrzymam :-)
    Ostatnio widziałam bardzo duzo konkursow sponsowrowanych przez COTTONOVE LOVE ale nie próbowałam swoich sił w konkursach gdyż stwierdziłam, ze nie mam szans. Bo każdy jest zakochany w tych pięknościach.
    Twoje wnętrze, klimat i blog mnie zachwycił do tego stopnia, ze się skusiłam.
    Piękne wnętrza!!!!

    OdpowiedzUsuń
  78. Jeny ale cuda ! Biorę udział w konkursie :)
    rozanetta@orange.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Zaciskam kciuki, dmucham na szczęscie i biorę udział :)
    Joanna Szwedowska
    omamiedlamam.blogspot.com
    azja-bej@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. marzą mi się takie cuda :)
    Lubie oba profile jako|: Ewelina Targaszewska
    Baner na moim blogu: http://sarinacosmetics.blogspot.com/
    ewelina87tt@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. cudownie by było takie mieć więc biorę udział. p.rybinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. wspaniały zestaw, marzymy o takim od dawna :)
    pozdrawiam, Jurek, zulusczak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. zakochałam się od pierwszego wejrzenia :) ociepli naszą sypialnię :)
    chcę je mieć!!!!!
    pozdrawiam Aneta, a_netto@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. Ustawiam się w kolejce po te cuda, może się uda :) Pozdrawiam, Krysia (krys-sokol@o2.pl). Lubię i udostępniam na FB

    OdpowiedzUsuń
  86. Zgłaszam się z chęcią po te cuda, lubię i udostępniam na FB, Krysia (krys-sokol@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  87. Jestem bardzo chetna bo na cottonove kulki choruję juz od jakiegoś czasu :) i byłyby swietnym prezentem na nowe mieszkanie :)
    aleksandrabandura1@gmail.com
    podlinkowałam tutaj ---> https://www.facebook.com/aleksandra.bandura

    OdpowiedzUsuń
  88. O Matulu!!! Daj odrobinę szczęścia!!! Zgłaszam sie do losowania ;)
    agnieszka-mo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. Biorę udział. Piękne macie kule, a ten cytat mnie szczególnie urzekł :) My już wprawdzie cottony mamy, ale ich nigdy za wiele, a zestaw Perłove Love mnie też kusił. Zdecydowanie się na konkretne kolory, to był kosmos. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Przepiękne... deklarujemy chęć na nie Anka (anka_tomczak@vp.pl) Pozdrawiamy.


    OdpowiedzUsuń
  91. Śliczne - Zgłaszamy się do losowania... Udostępniam na Fb https://www.facebook.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Śliczne te kule, od dłuższego czasu miałam na takie chęć, zatem z wielka przyjemnością staję po nie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Zgłaszam się do konkursu:) annaniedziejko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. Piękne są, marzymy o nich do nowego domku!
    kozik.ania@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Są przepiękne, marzą nam się na nowe mieszkanko
    kozik.ania@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Próbuje i ja może coś w końcu wygram :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  97. Zapomniałabym są prze cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo chcemy! Bardzo nasze kolory i piękne są i chcemy, chcemy, chcemy!

    Konstancja
    popmum@icloud.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Kule super ...chcęę:)
    abradlo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. I ja i ja bardzo chcę, wykorzystywałabym je do sesji fotograficznych :) oczywiście z oznaczeniem ;) lindatrawinska@wp.pl dzieki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  101. Są cudowne i z ogromną chęcią byśmy je przygarnęły do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Cotton Balls ogromna radość by Nam sprawiły gdyby w Naszym nowym domu zagościły ;) !

    aniaprzystas@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. Biorę udział :)
    Gosia Ostrowska
    ciempek@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  104. Biorę udział, śliczne są :) joannanazaruk@wp.pl na fb jako Joanna lackowska

    OdpowiedzUsuń
  105. Tylko ich brakuję mi do wnętrza! Są piękne :) mój mail: devil_red@poczta.onet.pl
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  106. Pragniemy, na pierwsze urodziny mojego małego Tymciaka, baaardzo pragniemy :) Jestem pewna, ze uratują nasze humory i odwrócą uwagę od wychodzących zebolków. Pozdrawiamy, MałaMi ZdolinyMuminków wraz z synkiem :*

    OdpowiedzUsuń
  107. Biorę udział! ;)
    anulkaaa8@o2.pl
    Anna Kowalczyk ;D

    OdpowiedzUsuń
  108. Pragniemy!!! Piękne, na pierwsze urodziny synka Tymciaka, no i może uratują nasze humory i odwrócą uwagę od wychodzących zebolków !!! Pozdrawiamy, MałaMi ZdolinyMuminków wraz z Tymkiem

    OdpowiedzUsuń
  109. Zgłaszam się chętnie:) Szczęściu trzeba pomagać. buba-sinski@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Kochamy te kule i o nich marzymy i mamy nadzieję że kiedyś to marzenie spełnimy :-)
    Karolina Wójcik - wojcikkarolina@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. I my jestesmy chetni na CottonLove :)

    iwanek.patrycja@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. JEJ! mam nadzieję, że się uda :)!
    mdzieba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  113. I my również z chęcią przygarniemy taki zestaw :) patii1616@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Baaardzo chetnie :) Biorę udział :) Kulki sa cudowne, piekne i pomysłowe!

    agafalkowska@o2.pl

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  115. Chętnie przygarniemy te cudne kulki :) janik.anna.85@o2.pl na fb jako Anna Ja

    OdpowiedzUsuń
  116. Śliczne są te kule i zupełnie w moim stylu :)
    dariadebska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Cotton Balls Lights to moje marzenie więc spróbuje swojego szczęścia w konkursie :) jezierska.marta3gmail.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Om mom mom !! Taki zestawik by mi się przydał :)
    Biorę chętnie udział !! :)
    mona.gut@onet.pl
    Pozdrawiam Monika Michnik

    OdpowiedzUsuń
  119. Biorę udział z największą przyjemnością, dorotaposiej@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  120. bardzo mi się podobają te kuleczki więc zgłaszam się do zabawy :)
    baner już u mnie wisi http://myszowenowinki.blogspot.com/,profile polubione :)


    OdpowiedzUsuń
  121. Cudeńka - warunki spełnione - czekamy na wyniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  122. Małgosia Antonik
    Marzymy o kulach są urocze :)udostepniamy plakat na fb jako Małgosia Antonik może inni też spróbują szczęścia:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  123. biorę udział o te piękne kuleczki do pokoiku mojej małej córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  124. biorę udział o te piękne kuleczki do pokoiku mojej małej córeczki. wojciech.jaskola@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Witam. Marzymy o kulach są urocze .. udostępniam na fb jako Małgosia Antonik e-mail: kokomalgosia@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Marzenie, marzenie te kuleczki....
    deserpoziomkowy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  127. Bierzemy udział.

    Lubimy na facebooku jako Panna0ceanna i Joanna Maciąg ;)

    OdpowiedzUsuń
  128. Biorę udział <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    xovogs@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  129. Z największą przyjemnością zgłaszam chęć udziału w konkursie :) Szczególnie, że akurat Perłowe Love to wg mnie najpiękniejsze zestawienie kolorystyczne Cottonów :)
    A w apartamencie zostaje na dłużej - bardzo mi się tu spodobało :)

    Pozdrawiam,
    Asia Jaroszek - a.100krotka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  130. Biorę udział w losowaniu! :) Polubione na fb :) Kule są przepiękne!!!!! :D Natalia, natik197@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  131. Dla takiej wspaniałej nagrody mogłabym udostępniać Wasze fanpage i blogi razy 927329701!:) Pozdrawiam serdecznie, kamia@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. My także chętnie przygarniemy!!! ane.och@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. Biorę udział z wielką chęcią. zofia-warzocha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. I ja chcę:)
    aga1309@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Z przyjemnością wezmę udział, a nóż się uda prezent dla małej Zosieńki :) aniurka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  136. ja też się zgłaszam ;) moniczka_x_20@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. Są takie piękne ! chętnie weźmiemy udział w Ich zdobyciu ! Pięknie pasowałyby Nam w pokoiku małego koło łóżeczka
    aleksandra.szkrobol@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  138. może szczęście uśmiechnie się tym razem do mnie :-) agnieszkaa.godek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  139. O matulko, mój wymarzony zestaw, moje kolory! Biorę udział!
    Wszytsko spełnione, teraz tylko szczęście nam potrzebne :)
    nataliia.k88@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  140. Właśnie wczoraj pokazywałam Mężowi i stwierdził, ze do naszej nowej sypialni byłyby idealne. A dziś się dowiedziałam, że jednak kiepsko będzie z kasą na meble ;) Więc chociaż światło by było do spania na podłodze ;) Plakat na blogu już jest tu: http://dlamamyczas.blogspot.com, mój e-mail awojtan@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  141. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  142. Z moim synusiem zgłaszamy chęć udziału w konkursie. Fajnie by było gdyby nam się udało, bo to sprawiło by przyjemnośc mojemu 8,5 mies skarbusiowi, który aktualnie jest chory :( Mój mail: agnieszka.rubys@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. Może los nam się poszczęści i wygramy. Marzyymyyy o takich.
    alwaysmothercare@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  144. Piękne są, bardzo proszę o takie;) sylwia0506@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  145. Zgłaszam chęć :) marta.papis92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  146. biorę udział :) julitabaszun@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  147. Zgłaszam się oczywiście ;) chanel1706@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. My również zgłaszamy chęć :) moniaryng@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  149. Ja nie wyobrażam sobie pokoju mojej nastolatki :) bez cudeniek Cottonovelove . Bardzo chciałybyśmy wygrać w tym konkursie <3 Pozdrawiam i powodzenia. Robicie wspaniałe rzeczy !!! chanel1706@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. Oo, poproszę takie cudeńka ! :) floop@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. Agnieszka Surmacz6 marca 2014 13:32

    Witam
    zgłaszam się i po raz kolejny mocno zaciskam kciuki.. marze by takie kule mieć, i to właśnie są akurat moje kolory, akurat mój ulubiony zestaw, gdy tylko zobaczyłam ten konkurs pojawiła się iskierka nadziei, pozdrawiam.

    mój mail: agakik@poczta.onet.pl

    nie posiadam bloga więc plakat udostępniłam na moim fb :
    https://www.facebook.com/agnieszka.surmacz.3

    OdpowiedzUsuń
  152. Zgłaszam się - chociaż znam zasady rachunku prawdopodobieństwa ;) moszynska_karolina@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  153. Trzymam kciuki sama za siebie bo kule cudowne:-) odiney@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Zgłaszam się, banerek na blogu http://uolinki.blogspot.com/. Cudowne te kule, brałam już udział w masie konkursów z nadzieją, że je wreszcie wygram. Może tym razem...

    OdpowiedzUsuń
  155. Mała Madzia i jej Mama chętnie przytulą love-kule :-) marca82@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. zgłaszam chęć do uczestnictwa w konkursie ;) malwusia1409@o2.pl na fb udostępnione ;) Malwina Rozmiarek

    OdpowiedzUsuń
  157. Biorę udział :-)
    Anna Nowak
    Omenik_002@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. agatajeleszuk@gmail.com - miło było gdyby trafił mój los

    OdpowiedzUsuń
  159. czaderskie są te kule!!! ja chętnie się do nich potulę :))))
    kami1506@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  160. Ja również zgłaszam chęć uczestnictwa w konkursie :) te kule są przepiękne :)
    ela1555@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. Śliczne, Piękne, Cudowne to za mało powiedziane :)
    Po prostu MARZENIE, ale niestety nie tylko moje...
    Mimo to spróbuję :)
    giza50@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  162. Zgłaszam się i ja;)
    Lubię jako Mamusiowo, banerek na blogu: http://filipiamama.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  163. Ja nie będę oryginalna jeśli powiem - że też jestem chętna przygarnąć taki oto zestaw balls :)
    dario004@onet.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  164. Ja również zgłaszam chęć udziału w konkursie, kule są przepiękne :) pozdrawiam, Magda meg.sikorska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  165. Ciekawe moze do nas usmiechnie sie szczescie i bedziemy mieli nasze cottony pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. zgłaszam chęć i wierzę w swe szczęście :) margolka1986@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  167. Te kulki są cudne i bardzo chętnie weźmiemy udział w losowaniu:-) viktoria.klishevich@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  168. Cudnie tu u Was. Cudne te kule. Probuje szczescia i ja... kate505@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  169. Wymarzony prezent - Perłowe Love :) Oby tak trafiły do mnie :) izabela.mitera@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  170. Zgłaszam się z wielką radością :D ada_sz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  171. Moim marzeniem - Perłowe Love :) Oby trafiły do mnie :) izabela.mitera@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  172. Piękne te kule chciałabym takie mieć. kasiakozlowska1@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  173. Może tym razem się uda... mr.maruda82@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  174. Chętnie zaopiekuję się tymi magicznymi kulami;)))) Magda (magdaa.l@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  175. Chętnie spróbuję szczęścia :) urban.urszula@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  176. Zgłaszam chęć udziału w konkursie, bloga nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  177. Z chęcią bym widziała takie kulę w mojej sypialni :):)
    Plakat zaraz pojawi się na blogu: http://alinadobrawa.blogspot.com/

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  178. Marzą mi się te kule :)
    szczególnie, że dziś będąc u fryzjera widziałam pięknie udekorowany nimi salon :)
    gatta1981@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  179. Spróbuje wiec szczescia, i biorę udział :)
    wojtekgn@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  180. piękne są te kule - staję w kolejce, wyrażam chęć wzięcia udziału.
    - Profile polubione
    - baner dodany u mnie na blogu
    i kciuki zaciśnięte - na szczęście

    OdpowiedzUsuń
  181. Zgłaszam chęć udziału:)

    pollyanna1@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  182. I my chętnie spróbujemy i może Perłove Love wylosujemy :)
    Ania
    chouchoute@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  183. ustawiam się i ja w kolejeczce :-)
    nie ukrywam że marzę o takich kulach :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  184. zgłaszam się :)
    fejsbuki lubie jako Ewelina Wielochowska
    obserwuje Twój blog jako futrzak1694
    banerek wstawiony na http://kanwuje.blogspot.com/
    ewcius1991@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  185. Piękne :-) Spróbujemy :-)
    Natasza
    natasza.nikiel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  186. Oj bardzo mi się marzą te kule... <3
    Jestesmy w trakcie remontu i do sypialni były by w sam raz...
    Także próbuje szczęścia wszystko polubione
    Bloga nie mam....
    Pozdrawiam Justyna JUrczak

    OdpowiedzUsuń
  187. Jak ja się cieszę, że dziś spędzam czas na blogach. Dzięki temu trafiłam tu do Was :-). Superaśne są te kule i nie ukrywam, ze widzę je u siebie w mieszkaniu :-). Cudowne są oj bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  188. My rowniez spróbujemy szczescia :)
    Paulina
    pgabryel4@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  189. twinsy też w kolejce!
    tymianki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  190. Witam, mam ogromną chrapkę, by zrobić niespodziankę mej ukochanej, Może się uda :) Jerzy
    kajso1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  191. Cudowne są te kulki, marzę o takich ;)

    1. FB jako Marta Dzwonkowska
    2. Blog http://podpiernikowymniebem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  192. I ja chętnie ugoszczę perłoveCottonove :-) mikos.marta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  193. zygmunt7@gmail.com
    chętnie kulki wezmę :)

    OdpowiedzUsuń